- Տրված կաղապարներով կազմել համածանցավոր բառեր:
Անկանխելիություն
անտանելի
անօգնական
դժվարություն
համադասություն
համադասարանցի
հակամարտություն
ստորգետնյա
փոխկապակցություն: - Կազմել բարդ բառեր` տրված արմատները գործածելով մի դեպքում բառասկզում, մյուս դեպքում`բառավերջում:
Զրույց-զրուզակից, հարցազրույց
գույն-գույնզգույն, բազմագույն
վեճ-վիճաբանություն, բանավեճ
տուն-տնամերձ, հացատուն
բույս-բուսաբան, դեղաբույս
մատյան-մատենադարան, դասամատյան
երկու-երկվորյակ, քսաներկու
սեր-սիրահար, բազմասեր
ձայն-ձայնալար, բարձրաձայն
ուղի-երկաթուղի, ուղեվճար
3. Հետևյալ դարձվածքներով մեկական նախադասություն կազմել:
Լեղին ճաքել-Խեղճի լեղին ճաքեց այդ սարսափազդու դեպքից հետո։
արյունը գլխին խփել-Մորը գետնին ընկած տեսնելով՝ արյունը խփեց նրա գլխին։
հոգին ավանդել-Վերջին պատգամն ասաց որդիներին և հոգին ավանդեց։
անարգանքի սյունին գամել-Առանց պատճառի անարգանքի սյունին գամեցիք խեղճին։
ճամփա պահել-Ճամփա պահեցինք մինչև նրա գալը։
ականջի հետև գցել-Ականջի ետև մի՛ գցի և անպայման կատարիր ասածներս։
4.Համացանցից գտնել Աստվածաշունչ մատյանից առաջացած հետևյալ թևավոր խոսքերի նշանակությունը:
Արգելված պտուղ-Արգելված պտուղ նշանակում է մի այնպիսի բան, որը հաճույք է պատճառում, բայց այն անթույլատրելի է։ Աշխարհում շատ արգելված պտուղներ կան, օրինակ՝ թմրանյութը, զենքերը, որոնք չի թույլատրվում օրենքով պահել տանը, և այլն:
Սոդոմ և Գոմոր-Ըստ Հին Կտակարանի ավանդության՝ հնագույն քաղաքներ Սիդդիմի դաշտում, որոնք երկու այլ քաղաքների հետ կործանվել են «երկնային հրով», ապա ծածկվել Սոդոմա ծովակի (Մեռյալ ծովի) ջրով՝ ի պատիժ իրենց բնակիչների մեղքերի։
քավության նոխազ-Անմեղ մարդ, որ զոհ է բերվում ուրիշների հանցանքը մաքրելու համար։
բաբելոնյան աշտարակաշինություն-Ըստ բիբլիական առասպելի՝ Բաբելոնում երկնահաս աշտարակ կառուցելու փորձը, որ հաջողություն չունեցավ, որովհետև աստված խառնակեց մարդկանց լեզուները, և նրանք դադարեցին միմյանց հասկանալուց:
5.Տրված միտքը փոխադրել 5 նախադասությամբ:
Կալանավորի փախուստը Սան Մարինո գաճաճ պետության բանտից բանտի աշխատակիցներին շատ անհանգստացրեց, որովհետև նա միակ բանտարկյալն էր:
Սան Մարինոն պետություն է։ Այն գաճաճ պետություն է։ Դրա բանտում կար մեկ կալանավոր։ Եվ այդ կալանավորը փախել էր բանտից։ Այդ պատճառով տեղի աշխատակիցները շատ էին անհանգստացել։
6. Կետադրի՛ր նախադասությունները:Հույները ծովերի աստված Պոսեյդոնին եզ էին զոհաբերում՝ որպես ջրային տարերքի հզորության խորհրդանիշ:
Քարակերտ ու կղմինդրածածկ փոքրիկ տունը՝ որպես շքեղ ապարանք, առանձնանում էր գյուղի խարխուլ տների մեջ:
Նկարահանող խցիկի մոտ անփույթ կանգնած էր Ջեկը՝ իբրև իր արժեքն իմացող անփոխարինելի օպերատոր:
Տուփից ուղիղ դեպի կինը դուրս թռավ թունավոր կանաչ օձը՝ իբրև դիպուկ նետված փետտրագնդակ:
Իբրև սուրացող շնաձկանը կպած խխունջներ՝ կառչել էինք վազող կենդանուց:
Լեռների ու բլուրների մեծ մասը՝ որպես հրաբխային ժայթքման զավակներ, վեր են նետված ստորերկրյա հզոր ուժերի կողմից:
7.Սխալ գրված բառերն ու բառակապակցությունները ուղղի՛ր:
Բացի աղջիկը (աղջկանից), բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:
Սիրահարված եմ ձեր երկրի վրա (երկրին):
Հալվում, մաշվում էր հարազատ տան ու ընկերների կարոտով (կարոտից):
Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերը (ծառերին)։
Ի՞նչ է նշանակում ընկերությունը (ընկերությանը) դավաճանել:
Խոսքը վերաբերվում է (վերաբերում է) քեզ ու քո ցանկություններին:
Ինչպե՞ս ես վերաբերում (վերաբերվում) նրանց:
Քույրս երրորդ դասարան է (դասարանում է)։
Բաժակը ձեռքն էր (ձեռքին էր), որ մտավ:
Շատ լավ է տիրապետում անգլերենը (անգլերենին):
Բացի դա (այդ), ազատ ժամանակն ու արձակուրդն անցկացնում էր պրոֆեսորին ոչ սազական եղանակով:
Մուգ ակնոցներիդ (ակնոցիդ) պատճառով աչքերդ չեմ տեսնում: