1. The text mentions crickets.
  2. They are dogs, cats, birds and fish.
  3. People have got crickets as pets in Japan and China.
  4. People have got baby seals as pets in northern Canada.
  5. Hissing cockroaches don’t bite.
  6. Kangaroos and sugar gliders have got  a pocket for carrying their babies.

My dream pet

I would like to have got a monkey. Monkeys are so sweet and helpless. I will provide my monkey with a wide variety of toys. He likes play such as humans. But they need to much care and attention. I will often take him to a vet. We will go for a walk and have fun together․ I think it would be a good pet.

Ես` տասը տարի անց

Տասը տարի անց ես կլինեմ 22 տարեկան։ Դպրոցն ու համալսարանն արդեն ավարտած կլինեմ և գնացած կլինեմ իմ երազանքների հետևից։ Կարծում եմ՝ ընտրած կլինեմ գրաֆիկ-դիզայների մասնագիտությունը և կաշխատեմ որևէ հետաքրքիր նախագծի շուրջ։ Չնայած հնարավոր է, որ տասը տարում շատ բան փոխվի, փոխվի նաև մասնագիտության ընտրելու իմ որոշումը։ Տասը տարի անց, ինչպես որ հիմա, ես կուզենամ կրկին ճամփորդել ծնողներիս հետ, գնալ կինոթատրոն, զբոսնել Երևանի փողոցներով և հաճախ այցելել տատիկներիս և պապիկներիս։  Երևի ավելի համարձակ և բանիմաց կլինեմ այդ ժամանակ և կփորձեմ անել այն, ինչ հիմա չեմ կարողանում։ Շատ բան չեմ կարողանում կանխատեսել, քանի որ հիմա իմ երազանքն է՝ ունենալ առողջ ընտանիք, լավ աշխատանք և հավատարիմ ընկերներ։

Իսկ քանի դեռ տասը տարին չի անցել, ես պետք է ապրեմ հիմա, ուրախանամ ներկայով և երազեմ ապագայի մասին։