Խնդիր ֆլեշմոբի համար

Դավիթը մի թիվ է մտապահել, որը գրվում է առանց զրո թվանշանի և առանց թվանշանների կրկնության: Արամը ուզում է կռահել այդ թիվը, որքա՞ն է հավանականությունը, որ Արամը կկռահի այդ թիվը առաջին անգամից, եթե գիտի, որ այն երկնիշ թիվ է: 

Լուծում:
Հիշենք որ երկնիշ թվերը 90 հատ են:
Հաշվենք  այն երկնշ թվերի քանակը, որոնց գրելաձևում թվանշնները կրկնվում են
11, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99, ստացանք 9:

Հաշվենք  այն երկնշ թվերի քանակը, որոնց գրելաձևում օգտագործվում է զրո թվանշանը:
10, 20, 30,40, 50, 60, 70,80, 90-ստացանք 9:

Արամը ուզում է կռահել այդ թիվը, որքա՞ն է հավանականությունը,

որ Արամը կկռահի այդ թիվը առաջին անգամից, եթե գիտի, որ այն երկնիշ թիվ է:

Բոլոր հնարավոր ելքերի քանակը՝ 90-(9+9)=72,
նպաստավոր ելքը՝ 1-ն է:

կազմենք հարաբերությունը՝ 1/72
Պատասխան՝ 1/72:

Автор

Դավիթ

Ողջույն ։) Ես Դավիթ Մուրադյանն եմ, բարի գալուստ իմ բլոգ։ Ես սիրում եմ նկարել, ճամփորդել, հեծանիվ վարել, գիրք կարդալ, սիրում եմ ընտանիքս, ընկերներիս, ուսուցիչներիս։ Սիրում եմ նաև բնություն, արև, ծով։

Оставьте комментарий